آ

  • آزمون آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]
  • آسیب پرکاری مفصل زانو تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • آسیب‌های جسمانی آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • آسیب‌های رفتاری آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • آسیب‌های روانی آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • آلفا آمیلاز بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • آموزش استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • آموزش بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • آموزش از راه دور سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • آموزش سیکل راه رفتن استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
  • آموزش مجازی سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]

ا

  • اپیدرم بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • اختلالات شناختی طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • اختلال یادگیری تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
  • ادراک زمان تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • اسپاستیسیتی طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
  • استئوآرتریت گردن طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
  • استراتژی بازی‌های رایانه‌ای بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • استرس بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • استرس اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • اشتیاق تحصیلی رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
  • اعتیاد مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • اعتیاد به بازی آنلاین رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
  • افسردگی اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • الکتروانسفالوگرافی بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • الکترومایوگرافی طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
  • اوتیسم تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]

ب

  • بازخورد مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • بازی Flow Free بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • بازی آنلاین؛ هوش اجتماعی؛ شاخص روان‌شناختی مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]
  • بازی تک تیر اندازی اول شخص بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • بازی جدی طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • بازی حرکتی طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
  • بازی‌درمانی طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • بازی درمانی بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • بازی رایانه‌ای تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • بازی رایانه‌ای بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • بازی رایانه‌ای- ورزشی طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
  • بازیکن بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • بازی‌های آموزشی بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • بازی‌های جدی سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • بازی‌های خشونت‌آمیز مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • بازی‌های رایانه‌ای تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • بازی‌های رایانه‌ای طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
  • بازی‌های رایانه‌ای بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • بازی‌های رایانه‌ای تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • بازی‌های رایانه‌ای مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • بازی‌های رایانه‌ای راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • بازی‌های رایانه‌ای آسیب‌های ناشی از اعتیاد به بازی‌های رایانه‌ای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
  • بازی‌های ویدئویی فعال تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • بازی‌وارسازی استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • بازی‌وارسازی بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • بازی وارسازی سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • ببومکانیک بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • بیش‌فعالی ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]

پ

  • پرخاشگری تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
  • پردازش گفتار بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • پوکی استخوان تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]

ت

  • تبدیل حرکت به نقاشی تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • تجربه کاربری ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • تراباند تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • تشخیص رنگ بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • تعادل بازی Wii Nintendo در توان‌بخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
  • تعادل تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • تعادل طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
  • تعادل ایستا تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • تعادل پویا تأثیر بازی‌های ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
  • تکالیف دوگانه طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • تلفظ بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • تلفن همراه هوشمند طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • تمرکز دیداری بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • تمرینات اصلاحی تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • تمرینات تقویتی مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • تمرین درمانی تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
  • تمرین کنترل حرکتی تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • تمرین معلق‌سازی تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • تنالیته‌های رنگی بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • تنظیم سختی پویا تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • توان‌بخشی تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • توان‌بخشی بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • توجه ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • توجه بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • توجه مستمر تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • توسعه دهندگان استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • تولید انرژی بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]

ث

  • ثبت حرکت راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]

ج

  • جو عاطفی خانواده رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]

ح

  • حرکات چشم بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • حرکات موزون راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • حرکت موزون تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]

خ

  • خشم طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • خشم طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]

د

  • داده‌های حرکتی راهکاری برای بهبود فرایند ثبت داده‌های حرکتی با هدف جمع‌آوری داده‌های حرکات موزون آذری: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
  • دانشجو تأثیر بازی توان‌بخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
  • دانشجوی دندان‌پزشکی مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • درد مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • درد کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • درم بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • درمان پذیرش و تعهد اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • دندان‌پزشک مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • دوچرخه‌ تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • دوچرخه هوشمند بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • دیدگاه روان‌سنجی نسخه‌ کوتاه تغییر یافته پرسش‌نامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]

ر

  • راهبردهای تعاملی بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • راه رفتن طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
  • ربات پوشیدنی استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
  • ردیاب چشم ساخت و اعتبارسنجی بسته نرم‌افزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
  • ردیاب چشم بررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانه‌ای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
  • ردیاب چشم Tobii ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • رشد روان‌سنجی نسخه‌ کوتاه تغییر یافته پرسش‌نامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
  • رفتارهای خشونت‌آمیز مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • رنگ تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • روان‌شناسی رنگ تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]

ز

  • زانوی ضربدری تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • زبان انگلیسی بررسی قابلیت پردازش گفتار در بازی‌های رایانه‌ای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
  • زمان تأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازی‌های رایانه‌ای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
  • زمان واکنش بررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیته‌های رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
  • زنان یائسه تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]

س

  • سازگاری تحصیلی رابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانش‌آموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
  • سالمندی طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • سکته مغزی بازی Wii Nintendo در توان‌بخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
  • سکته مغزی طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
  • سلفژ سارای: بازی رایانه‌ای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
  • سندرم درد پاتلوفمورال مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • سوزن خشک بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • سیستم تطبیقی طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
  • سیستم نروفازی طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]

ش

  • شانه کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
  • شبکه عصبی بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]

ض

  • ضخامت پوست بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
  • ضریب الاستیک بررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]

ع

  • عامل هوشمند بهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
  • عرض رکاب تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
  • عضله بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • عملکرد تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
  • عملکرد تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • عملکرد تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • عملکرد بیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیک‌های مختلف اسکوات با رویکرد توان‌بخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
  • عملکرد کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]

ف

  • فرامدل استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • فلج مغزی تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • فلج مغزی طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
  • فیلیال‌تراپی مجازی تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]

ق

  • قدرت عضلات گردن طراحی بازی رایانه‌ای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]

ک

  • کارکردهای اجرایی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
  • کاشت حلزون اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
  • کمردرد تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
  • کنترل خشم طراحی یک بازی (درون من) به‌ منظور بررسی و امکان‌سنجی تأثیر بازی‌های رایانه‌ای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
  • کنترلر بازی طراحی و پیاده‌سازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازی‌های حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
  • کودکان طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • کودکان مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • کورتیزول بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • کیفوز توراسیک تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
  • کیفیت زندگی تأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخص‌های کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
  • کینزیوتیپ تأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
  • کینزیوتیپ طراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دی‌پلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
  • کینماتیک تأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنت‌ها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]

گ

  • گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی تأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردن‌درد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]

ل

  • لکنت اثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
  • لیزر کم‌توان کاربرد درمان با لیزر کم‌توان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی ساب‌آکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]

م

  • مچ پا طراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
  • مچ پا تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • مدل ‌رانده استفاده از رویکرد مدل‌رانده در استفاده از رویکرد مدل‌ رانده در بازی‌وارسازی دوره‌های آموزشی: اقدام پژوهیدوره‌های آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
  • مدیریت تفکر خلاق بررسی تأثیر استراتژی بازی‌های رایانه‌ای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
  • مدیریت خشم طراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباب‌بازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
  • مشقت روان‌سنجی نسخه‌ کوتاه تغییر یافته پرسش‌نامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
  • مصورسازی اطلاعات مصورسازی تعاملی داده‌های مربوط به تأثیر بازی‌های خشونت‌آمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
  • مهارت‌های اجتماعی تأثیر فیلیال‌تراپی مجازی مادران بر مهارت‌های اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
  • مهارت‌های عصب- روان‌شناختی اثربخشی آموزش مهارت‌های عصب روان‌شناختی بر کارکردهای اجرایی دانش‌آموزان ناشنوای کاشت حلزون ‌شده: پژوهش تک ‌آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]

ن

  • نرم‌افزار OpenSim استفاده برخط از نرم‌افزارهای بیومکانیکی و شبیه‌سازی در ارزیابی عملکرد ربات‌های توان‌بخشی: رویکرد شبیه‌سازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
  • نقاشی ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • نقاشی دیجیتالی تبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدام‌پژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
  • نقص حرکتی طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • نوای گفتار آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]
  • نوروفیدبک تنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیش‌فعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
  • نوروگیم بهبود توانمندی شناختی در شرکت‌کنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
  • نوسان پاسچر تأثیر اضافه کردن تمرینات معلق‌سازی با آستانه ‌بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی‌سازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]

و

  • واقعیت افزوده بررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاس‌های آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 152-162]
  • واقعیت مجازی طراحی و اعتبارسنجی نرم‌افزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
  • واقعیت مجازی طراحی و ارایه بازی‌های چهارگانه توان‌بخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
  • والگوس داینامیک مقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفی‌شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
  • ورزشکار روان‌سنجی نسخه‌ کوتاه تغییر یافته پرسش‌نامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیب‌دیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
  • ورزش و سلامت بازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
  • ویژگی‌های روا‌ن‌سنجی آزمون‌های ارزیابی نوای گفتار: بررسی مروری روایی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 58-64]

ه

  • هم‌انقباضی تأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر هم‌انقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
  • همدلی مقایسه میزان همدلی دندان‌پزشکان و دانشجویان دندان‌پزشکی شهر اصفهان با مراجعه‌کنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
  • هنر دیجیتال ناوک: اقدام‌پژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
  • هویت جنسی مقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]

ی