آسیب پرکاری مفصل زانوتأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنتها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
آسیبهای جسمانیآسیبهای ناشی از اعتیاد به بازیهای رایانهای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
آسیبهای رفتاریآسیبهای ناشی از اعتیاد به بازیهای رایانهای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
آسیبهای روانیآسیبهای ناشی از اعتیاد به بازیهای رایانهای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
آلفا آمیلازبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
آموزشاستفاده از رویکرد مدلرانده در استفاده از رویکرد مدل رانده در بازیوارسازی دورههای آموزشی: اقدام پژوهیدورههای آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
آموزشبررسی قابلیت پردازش گفتار در بازیهای رایانهای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
آموزش از راه دورسارای: بازی رایانهای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
آموزش سیکل راه رفتناستفاده برخط از نرمافزارهای بیومکانیکی و شبیهسازی در ارزیابی عملکرد رباتهای توانبخشی: رویکرد شبیهسازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
آموزش مجازیسارای: بازی رایانهای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
ا
اپیدرمبررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
اختلالات شناختیطراحی و اعتبارسنجی نرمافزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
اختلال نقص توجه- بیشفعالیتنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
اختلال یادگیریتأثیر فیلیالتراپی مجازی مادران بر مهارتهای اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
ادراک زمانتأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازیهای رایانهای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
اسپاستیسیتیطراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
استئوآرتریت گردنطراحی بازی رایانهای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
استراتژی بازیهای رایانهایبررسی تأثیر استراتژی بازیهای رایانهای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
استرسبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
استرساثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
اشتیاق تحصیلیرابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
اعتیادمقایسه میزان همدلی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی شهر اصفهان با مراجعهکنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
اعتیاد به بازی آنلاینرابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
افسردگیاثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
الکتروانسفالوگرافیبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
الکترومایوگرافیطراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
اوتیسمتأثیر بازیهای ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
ب
بازخوردمقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفیشده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
بازی Flow Freeبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
بازی آنلاین؛ هوش اجتماعی؛ شاخص روانشناختیمقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]
بازی تک تیر اندازی اول شخصبررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانهای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
بازی جدیطراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباببازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
بازی حرکتیطراحی و پیادهسازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازیهای حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
بازیدرمانیطراحی و ارایه بازیهای چهارگانه توانبخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
بازی درمانیبررسی تأثیر استراتژی بازیهای رایانهای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
بازی رایانهایتنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
بازی رایانهایبررسی قابلیت پردازش گفتار در بازیهای رایانهای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
بازی رایانهای- ورزشیطراحی بازی رایانهای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
بازیکنبررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیتههای رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
بازیهای آموزشیبررسی تأثیر استراتژی بازیهای رایانهای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
بازیهای جدیسارای: بازی رایانهای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
بازیهای خشونتآمیزمصورسازی تعاملی دادههای مربوط به تأثیر بازیهای خشونتآمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
بازیهای رایانهایتأثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
بازیهای رایانهایطراحی یک بازی (درون من) به منظور بررسی و امکانسنجی تأثیر بازیهای رایانهای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
بازیهای رایانهایبررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیتههای رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
بازیهای رایانهایتأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازیهای رایانهای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
بازیهای رایانهایمصورسازی تعاملی دادههای مربوط به تأثیر بازیهای خشونتآمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
بازیهای رایانهایراهکاری برای بهبود فرایند ثبت دادههای حرکتی با هدف جمعآوری دادههای حرکات موزون آذری: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
بازیهای رایانهایآسیبهای ناشی از اعتیاد به بازیهای رایانهای خشن بر کودکان 7-5 ساله شهر شیراز: مطالعه تلفیقی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 344-353]
بازیهای ویدئویی فعالتأثیر بازیهای ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
بازیوارسازیاستفاده از رویکرد مدلرانده در استفاده از رویکرد مدل رانده در بازیوارسازی دورههای آموزشی: اقدام پژوهیدورههای آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
بازیوارسازیبازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
بازی وارسازیسارای: بازی رایانهای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
ببومکانیکبیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیکهای مختلف اسکوات با رویکرد توانبخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
بیشفعالیساخت و اعتبارسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
پ
پرخاشگریتأثیر فیلیالتراپی مجازی مادران بر مهارتهای اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
پردازش گفتاربررسی قابلیت پردازش گفتار در بازیهای رایانهای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
پوکی استخوانتأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخصهای کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
ت
تبدیل حرکت به نقاشیتبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
تجربه کاربریناوک: اقدامپژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
تراباندتأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر همانقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
تشخیص رنگبررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیتههای رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
تعادلبازی Wii Nintendo در توانبخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
تعادلتأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
تعادلطراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دیپلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
تعادل ایستاتأثیر بازیهای ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
تعادل پویاتأثیر بازیهای ویدئویی فعال (Kinect Xbox) بر تعادل ایستا و پویا در کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 13-19]
تکالیف دوگانهطراحی و اعتبارسنجی نرمافزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
تلفظبررسی قابلیت پردازش گفتار در بازیهای رایانهای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
تلفن همراه هوشمندطراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباببازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
تمرکز دیداریبررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانهای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
تمرینات اصلاحیتأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر همانقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
تمرینات تقویتیمقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفیشده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
تمرین درمانیتأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردندرد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
تمرین کنترل حرکتیتأثیر اضافه کردن تمرینات معلقسازی با آستانه بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
تمرین معلقسازیتأثیر اضافه کردن تمرینات معلقسازی با آستانه بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
تنالیتههای رنگیبررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیتههای رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
تنظیم سختی پویاتنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
توانبخشیتأثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
توانبخشیبیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیکهای مختلف اسکوات با رویکرد توانبخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
توجهساخت و اعتبارسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
توجهبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
توجه مستمرتأثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
توسعه دهندگاناستفاده از رویکرد مدلرانده در استفاده از رویکرد مدل رانده در بازیوارسازی دورههای آموزشی: اقدام پژوهیدورههای آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
تولید انرژیبازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
ث
ثبت حرکتراهکاری برای بهبود فرایند ثبت دادههای حرکتی با هدف جمعآوری دادههای حرکات موزون آذری: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
ج
جو عاطفی خانوادهرابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
ح
حرکات چشمبررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانهای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
حرکات موزونراهکاری برای بهبود فرایند ثبت دادههای حرکتی با هدف جمعآوری دادههای حرکات موزون آذری: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
حرکت موزونتبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
خ
خشمطراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباببازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
خشمطراحی یک بازی (درون من) به منظور بررسی و امکانسنجی تأثیر بازیهای رایانهای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
د
دادههای حرکتیراهکاری برای بهبود فرایند ثبت دادههای حرکتی با هدف جمعآوری دادههای حرکات موزون آذری: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 327-335]
دانشجوتأثیر بازی توانبخشی بر افزایش توجه مستمر دانشجویان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 163-168]
دانشجوی دندانپزشکیمقایسه میزان همدلی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی شهر اصفهان با مراجعهکنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
دردمقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفیشده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
دردکاربرد درمان با لیزر کمتوان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی سابآکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
درمبررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
درمان پذیرش و تعهداثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
دندانپزشکمقایسه میزان همدلی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی شهر اصفهان با مراجعهکنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
دوچرخهتأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنتها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
دوچرخه هوشمندبازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
دیدگاهروانسنجی نسخه کوتاه تغییر یافته پرسشنامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیبدیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
ر
راهبردهای تعاملیبررسی تأثیر استراتژی بازیهای رایانهای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
راه رفتنطراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دیپلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
ربات پوشیدنیاستفاده برخط از نرمافزارهای بیومکانیکی و شبیهسازی در ارزیابی عملکرد رباتهای توانبخشی: رویکرد شبیهسازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
ردیاب چشمساخت و اعتبارسنجی بسته نرمافزاری مبتنی بر ردیاب چشم جهت بهبود توجه در کودکان مبتلا به اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 137-143]
ردیاب چشمبررسی تأثیر کوتاه مدت بازی رایانهای تیرانداز اول شخص بر سطح تمرکز دیداری با استفاده از ابزار ردیاب چشمی: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 336-343]
ردیاب چشم Tobiiناوک: اقدامپژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
رشدروانسنجی نسخه کوتاه تغییر یافته پرسشنامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیبدیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
رفتارهای خشونتآمیزمصورسازی تعاملی دادههای مربوط به تأثیر بازیهای خشونتآمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
رنگتأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازیهای رایانهای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
روانشناسی رنگتأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازیهای رایانهای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
ز
زانوی ضربدریتأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر همانقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
زبان انگلیسیبررسی قابلیت پردازش گفتار در بازیهای رایانهای جهت بهبود روند آموزش تلفظ زبان انگلیسی: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 280-285]
زمانتأثیر رنگ در ادراک زمانی کاربران بازیهای رایانهای: مرور روایی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 235-242]
زمان واکنشبررسی زمان واکنش در تشخیص تنالیتههای رنگی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 197-203]
زنان یائسهتأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخصهای کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
س
سازگاری تحصیلیرابطه اعتیاد به بازی آنلاین با جو عاطفی خانواده، اشتیاق تحصیلی و سازگاری تحصیلی در دانشآموزان [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 204-210]
سالمندیطراحی و اعتبارسنجی نرمافزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
سکته مغزیبازی Wii Nintendo در توانبخشی تعادل بیماران مبتلا به سکته مغزی: مروری روایی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 177-183]
سکته مغزیطراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
سلفژسارای: بازی رایانهای با رویکرد آموزش سلفژ در موسیقی مبتنی بر دریافت و آنالیز صوت [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 211-218]
سندرم درد پاتلوفمورالمقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفیشده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
سندرم گیرافتادگی سابآکرومیالکاربرد درمان با لیزر کمتوان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی سابآکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
سوزن خشکبررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
سیستم تطبیقیطراحی و پیادهسازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازیهای حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
سیستم نروفازیطراحی و پیادهسازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازیهای حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
ش
شانهکاربرد درمان با لیزر کمتوان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی سابآکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
شبکه عصبیبهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
ض
ضخامت پوستبررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
ضریب الاستیکبررسی تأثیر سوزن خشک بر ابعاد و ضریب الاستیک Nasolabial Fold ناشی از روند افزایش سن: یک مطالعه کارآزمایی بالینی کنترل نشده قبل و بعد [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 20-27]
ع
عامل هوشمندبهبود یادگیری تقویتی عمیق با برنامه درسی در فضای بازی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 50-57]
عرض رکابتأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنتها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
عضلهبیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیکهای مختلف اسکوات با رویکرد توانبخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
عملکردتأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردندرد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
عملکردتأثیر اضافه کردن تمرینات معلقسازی با آستانه بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
عملکردتأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
عملکردبیومکانیک و عملکرد عضلات در اجرای تکنیکهای مختلف اسکوات با رویکرد توانبخشی و تمرینی: مرور روایی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 294-304]
عملکردکاربرد درمان با لیزر کمتوان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی سابآکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
ف
فرامدلاستفاده از رویکرد مدلرانده در استفاده از رویکرد مدل رانده در بازیوارسازی دورههای آموزشی: اقدام پژوهیدورههای آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
فلج مغزیتأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
فلج مغزیطراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دیپلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
فیلیالتراپی مجازیتأثیر فیلیالتراپی مجازی مادران بر مهارتهای اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
ق
قدرت عضلات گردنطراحی بازی رایانهای- ورزشی و بررسی تأثیر بالینی آن بر احساس درد و قدرت عضلات گردن در افراد مبتلا به استئوآرتریت گردن: یک کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 256-263]
ک
کارکردهای اجراییاثربخشی آموزش مهارتهای عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزون شده: پژوهش تک آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
کاشت حلزوناثربخشی آموزش مهارتهای عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزون شده: پژوهش تک آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
کمردردتأثیر اضافه کردن تمرینات معلقسازی با آستانه بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
کنترل خشمطراحی یک بازی (درون من) به منظور بررسی و امکانسنجی تأثیر بازیهای رایانهای بر خشم و مدیریت آن [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 36-42]
کنترلر بازیطراحی و پیادهسازی کنترلر نروفازی تطبیقی برای بازیهای حرکتی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 219-227]
کودکانطراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباببازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
کودکانمصورسازی تعاملی دادههای مربوط به تأثیر بازیهای خشونتآمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
کورتیزولبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
کیفوز توراسیکتأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخصهای کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
کیفیت زندگیتأثیر پوکی استخوان و کیفوز توراسیک بر شاخصهای کیفیت زندگی در زنان یائسه [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 190-196]
کینزیوتیپتأثیر استفاده طولانی مدت از کینزیوتیپ بر عملکرد و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی اسپاستیک: مروری روایی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 115-122]
کینزیوتیپطراحی کارآزمایی بالینی به منظور تعیین تأثیر افزودن کینزیوتیپ مچ پا به درمان رایج فیزیوتراپی بر راه رفتن و تعادل کودکان مبتلا به فلج مغزی دیپلژی اسپاستیک: پروتکل کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 305-310]
کینماتیکتأثیر تغییر عرض رکاب دوچرخه بر کینماتیک سگمنتها و مفاصل اندام تحتانی: تحلیل خطر بروز آسیب پرکاری زانو در حین رکاب زدن (مطالعه مقطعی) [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 354-360]
گ
گردندرد مزمن غیر اختصاصیتأثیر تمرینات اصلاح الگوی حرکت بر درد و عملکرد زنان کارمند مبتلا به گردندرد مزمن غیر اختصاصی: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 123-129]
ل
لکنتاثربخشی درمان گروهی مبتنی بر پذیرش و تعهد بر استرس و افسردگی نوجوانان 14تا 18 ساله دارای لکنت: کارآزمایی بالینی تصادفی کنترل شده [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 243-248]
لیزر کمتوانکاربرد درمان با لیزر کمتوان در افراد مبتلا به سندرم گیرافتادگی سابآکرومیال: یک مطالعه مروری روایی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 361-366]
م
مچ پاطراحی کارآزمایی بالینی تصادفی دو سویه کور به منظور بررسی تأثیر Nintendo Wii بر اسپاستیسیتی مچ پا در بیماران مبتلا به سکته مغزی [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 184-189]
مچ پاتأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر همانقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
مدل راندهاستفاده از رویکرد مدلرانده در استفاده از رویکرد مدل رانده در بازیوارسازی دورههای آموزشی: اقدام پژوهیدورههای آموزشی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 107-114]
مدیریت تفکر خلاقبررسی تأثیر استراتژی بازیهای رایانهای آموزشی در مدیریت تفکر خلاق در کودکان با استفاده از راهبردهای تعاملی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 79-85]
مدیریت خشمطراحی و بررسی اثربخشی بازی جدی تحت اندروید امیلی و جعبه اسباببازی در مدیریت خشم کودکان: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 169-176]
مشقتروانسنجی نسخه کوتاه تغییر یافته پرسشنامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیبدیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
مصورسازی اطلاعاتمصورسازی تعاملی دادههای مربوط به تأثیر بازیهای خشونتآمیز بر رفتار کودکان و نوجوانان: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 273-279]
مهارتهای اجتماعیتأثیر فیلیالتراپی مجازی مادران بر مهارتهای اجتماعی و پرخاشگری در کودکان دارای اختلال یادگیری: کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 264-272]
مهارتهای عصب- روانشناختیاثربخشی آموزش مهارتهای عصب روانشناختی بر کارکردهای اجرایی دانشآموزان ناشنوای کاشت حلزون شده: پژوهش تک آزمودنی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 311-318]
ن
نرمافزار OpenSimاستفاده برخط از نرمافزارهای بیومکانیکی و شبیهسازی در ارزیابی عملکرد رباتهای توانبخشی: رویکرد شبیهسازی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 72-78]
نقاشیناوک: اقدامپژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
نقاشی دیجیتالیتبدیل حرکات انسانی به یک نقاشی مفهومی بر اساس موسیقی با کمک سیستم ثبت حرکت: اقدامپژوهی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 101-106]
نقص حرکتیطراحی و ارایه بازیهای چهارگانه توانبخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
نوروفیدبکتنظیم سختی پویای یک بازی شناختی مبتنی بر نوروفیدبک با هدف کمک به درمان اختلال نقص توجه- بیشفعالی [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 28-35]
نوروگیمبهبود توانمندی شناختی در شرکتکنندگان بازی کامپیوتری با بررسی هورمونی و امواج مغزی: کارآزمایی بالینی کنترل شده [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 144-151]
نوسان پاسچرتأثیر اضافه کردن تمرینات معلقسازی با آستانه بالا به تمرینات اختصاصی آستانه پایین کنترل حرکتی، بر درد، عملکرد و نوسان پاسچر زنان مبتلا به کمردرد غیر اختصاصی مزمن: یک کارآزمایی بالینی تصادفیسازی شده [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 1-12]
و
واقعیت افزودهبررسی کارایی واقعیت افزوده در شناخت درمانی نقص حافظه فعال در کلاسهای آموزش درک خوانداری انگلیسی با اهداف پزشکی: یک پژوهش متممی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 152-162]
واقعیت مجازیطراحی و اعتبارسنجی نرمافزار تکالیف دوگانه مبتنی بر حسگر Kinect در محیط واقعیت مجازی برای ارزیابی اختلالات شناختی در سالمندان [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 86-93]
واقعیت مجازیطراحی و ارایه بازیهای چهارگانه توانبخشی مجموعه مچ و مجموعه ساعد: اقدام پژوهی [دوره 15، شماره 6، 1398، صفحه 319-326]
والگوس داینامیکمقایسه تأثیر تمرینات تقویتی ران و زانو به همراه دستورالعمل تمرکز داخلی بر درد و والگوس داینامیک زانو در افراد مبتلا به سندرم درد پاتلوفمورال: کارآزمایی بالینی تصادفیشده [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 65-71]
ورزشکارروانسنجی نسخه کوتاه تغییر یافته پرسشنامه تغییر دیدگاه ناشی از مشقت برای ورزشکاران آسیبدیده [دوره 15، شماره 4، 1398، صفحه 228-234]
ورزش و سلامتبازی وارسازی سیستم دوچرخه ثابت با هدف بهبود وضعیت جسمانی دانشجویان و تولید انرژی [دوره 15، شماره 2، 1398، صفحه 94-100]
همانقباضیتأثیر تمرینات اصلاحی با تراباند بر همانقباضی عضلات مچ پای مردان مبتلا به زانوی ضربدری طی راه رفتن: مطالعه کارآزمایی بالینی تصادفی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 249-255]
همدلیمقایسه میزان همدلی دندانپزشکان و دانشجویان دندانپزشکی شهر اصفهان با مراجعهکنندگان معتاد به مواد مخدر:یک مطالعه توصیفی- مقطعی [دوره 15، شماره 3، 1398، صفحه 130-136]
هنر دیجیتالناوک: اقدامپژوهی برای تجربه نقاشی با چشم با استفاده از رهگیری حرکات چشم [دوره 15، شماره 1، 1398، صفحه 43-49]
هویت جنسیمقایسه هوش اجتماعی و هویت جنسی، پرخاشگری و گرایش به اعتیاد در نوجوانان وابسته به بازی آنلاین ویدئویی GTA و نوجوانان عادی: مطالعه مقطعی [دوره 15، شماره 5، 1398، صفحه 286-293]